web stats
U kunt ons telefonisch bereiken op 085 - 485 96 07

Retouren en Service

Retour zenden:
Als service en klant gerichte organisatie. Hebben wij moeite met ontevreden klanten. Natuurlijk hebben wij begrip als u goederen terugstuurt. Wij vragen u wel onze retourprocedure te volgen voor een soepele afwikkeling.
 
Bedenktijd:
Wij hanteren een bedenktijd 10 werkdagen. Binnen deze periode kunt u melding maken wat U retour wilt zenden.
 
Retour aanvraag:
u kunt zowel telefonisch, als per e-mail contact opnemen met de klantenservice. Controleer voorafgaand aan het contact of de eventuele "retour uitzondering" betrekking heeft op uw retourzending. Graag vernemen wij van u, om welk ordernummer het gaat en wat u retour wilt sturen. Tevens willen wij leren van de rede "waarom" om u in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn.
 
Uitzonderingen:
Wij hebben wel enkele uitzonderingen waarbij goederen niet retour kunnen.
  1. Goederen mogen niet gebruikt zijn.
  2. Goederen moeten nog origineel verpakt zijn. Verpakking mag niet geopend of vervuild zijn.
  3. Tandriemen kunnen niet retour. Deze worden per bestelling van een wikkel afgesneden.
  4. Lineaire assen en geleide rails kunnen niet retour.
  5. Extreme aantallen, die speciaal besteld zijn.
  6. Goederen die afwijken van ons standaard leveringsprogramma.
  7. Wij crediteren geen gemaakte kosten. Denk hierbij aan verzend, koeriers of expresse kosten.
 
Retour afwikkeling:
Zodra u akkoord heeft gehad van de klantenservice. Kunnen wij u retourzending ontvangen. Na ontvangst wordt er binnen 5 werkdagen een creditnota verstuurd en wordt het gecrediteerde bedrag op de rekening waarmee u betaald heeft, teruggestort.